top of page
Search
  • soccentras

Senjorių kelionė į Išlaužą

„Pasaulis yra knyga, ir tie, kurie nekeliauja, skaito tik pirmąjį puslapį“, — sakė Šventasis Augustinas. Kelionės praturtina sielą, atskleisdamos mūsų šalies grožį, supažindindamos su daugybe įdomių nepažintų objektų.

2022 gegužės 29 d. ankstyvą rytą į kelionę susiruošėm ir mes Švč. Mergelės Marijos nekaltojo prasidėjimo Vargdienių seserų vienuolijos Šv. Kryžiaus namų Socialinio centro senjorės, kartu su Sese Maryte Politikaite. Keliavome į Išlaužą, kuris pirmą kartą paiminėtas 1744 m. .

Aplankėme Išlaužo Švč. Mergelės Marijos Krikščionių Pagalbos vardo bažnyčią, kurioje vyko tituliniai atlaidai.

Šią nuostabią bažnyčią naujam gyvenimui prikėlęs Kun. dr. Vilius Sikorskas mus supažindino su šios bažnyčios istorija. Buvom sužavėtos įspūdingomis gėlių kompozicijomis, kurias skuria pats kunigas V. Sikorskas, nuostabia muzika ir giesmėmis. Sekmadienio šv. Mišiose giedojo choras „Canticus Juvenis“. Čia muzika – svarbi liturgijos dalis, tai mažas dangaus skliautas, kuris apgaubia mūsų širdis. Šioje parapijoje pildosi labai gražūs dalykai – džiaugėsi kunigas Vilius Sikorskas.

Parapijos namuose pasivaišinome arbata, paklausėme Kun. dr. Vilius Sikorsko giesmių, skirtų tik mums - senjorėms.

Gaila buvo palikti šią nuostabią bažnyčią, šį nuostabų Lietuvos kampelį, bet laikas buvo keliauti toliau. Lauktuvių į Vilnių išsivežėme labai šviesius įspūdžius.

Tolimesnė kelionė buvo į Raudondvario dvarą. Raudondvario pilies dvaras – XVII a. pradžios Lietuvos renesanso architektūros paminklas. Išlikusiame Raudondvario pilies dvaro architektūriniame ansamblyje susipažinome su paskutiniųjų dvaro valdytojų grafų Tiškevičių giminės veiklos pėdsakais.

Apsilankėme raudonų skliautų menėje. Istorinuose šaltiniuose minima, jog Lietuvos Didysis kunigaikštis ir Lenkijos karalius Žygimantas Augustas XVI amžiuje Barborai Radvilaitei padovanojo Raudondvario pilį. Šiems, bene garsiausiems visų laikų Lietuvos mylimiesiems, Raudondvario dvare skirta raudonų skliautų menė. Kelionių vadovė supažindino su didžiulėmis paveikslų ir kitokių meno dirbinių, retų knygų kolekcijomis. Pasigrožėjome parku ir jo augmenija. Raudondvario dvaro pastatų kompleksas yra nuostabaus grožio Lietuvos kampelis.

Nuoširdus ačiū Šv. Kryžiaus namų Socialinio centro bendruomenei už maldas ir giesmes kelionės metu. Už pagalbą ir begalinį rūpestį mumis senjorėmis, kurioms visada reikalinga pagalbos ranka ar šiltas paguodžiantis žodis. Dėkojame Kun. dr. Viliui Sikorskui už šiltą sutikimą, krikščioniškąją meilę mums. Vairuotojui VALDUI – už nuoširdumą ir saugų vežimą.

Pasisėmusios jūrą nuostabiausių emocijų, laimingai pasiekėme namus.

Įspūdžiai visada lieka ilgam, baigiasi tik kelionė…